we ran through streets at night/fiskarna simmar i vattnet

jag lovade att blogga när jag kom hem så nu ska jag göra det. lovade? kanske inte. har blicvit lite för nykter för att cpfyllablofgga. okej stavar uppenbarligen fortfarande dåligt. tänkmer inte rätta, då blir det mer autentiskt. det var fest i hästskogen 2nite och alla var inte där, fast alla borde ha varit för nisse fyller tjugo och ville ha presenter. grannen hälsade på men gav inget, jävligt dålig stil. jag drack öl för öl är min nya grej och det var totally fulvinsfritt, sjuk grej. vi spelade spel så där som gamla människor gör, sedan dansade vi high on acid tills vi dör. who's got the crack? nä ingen hade knark, men vi hade people in the neighbourhood och de hade seriösfest till fanta & rosé. obs de ropade alltså vad gör vi nu kör vi UTAN IRONI. vi låtsades att vi också festade som om vi vore från rimforsa inann vi blev utkörda. och lita hatade kanske. efterfest i ett garage? ja kanske det tänkte vi och begav oss ditåt men det blev efterfest i ett ekande industriområde istället i fina stolar. p3 spelade inte hela ibland gör man rätt ibalnd gör man fel så jag och martin gjorde RAGEQUIT och drog till bussen. mh mh m hm hmh mhmhm mhmhm hmhmm mhm mhmhhmmmhmhmhmmhmmmmmhmhmh sista sommarlovsdekadensen någonsin. hej seriöst, hej rutin, hej nykter på vardagar.

Kommentarer
Postat av: Marie - MY BIRTHDAY TODAY :D

Hello, kolla gjärna in min blogg^^

2010-08-15 @ 04:17:24
URL: http://marrwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0