77dexikerat till denna dag

iskalla händer. NÄr svanen blerjar bli gammal med wtt IDkoerrt, som också kan vara en buffelbugfffel.'
77oaken kommer anart snart!! snart är det dags att dra in mot statsk'rnan- vin er mig svarta tänder. ch dås
SÅS BÅS MÅNGA GÅSAR OCH INTE EN KATENGORI .
hwj mON
malin
k
välkommmwwn
hayhhhhHHHhHAHhaa om nisse ar en giraff skulle han suga av sig själv som man brukar säga.
oj
there was much rejoicing.
Känner mig ganska blogg--

JAG VILL HA SKÄGGVÄXTR!!
NESSI, DIN PAPPA HAR POJKE MJUF hahahhahaahaha så fuckad.
jas plan.
JKA!
Jag hitta de ett jasplan av gukld io min hals. man kan knäppa upp den. den är fin.
jag dikterar alltså

nisse har inte rakat sig idag
han får bara fjun

ty som bekkas bror
fast han har låga fjun!!!!!!

som man ligger får man ligga
som man shfflar får man ligga.

jag tror att marcus är full. som en boll
.
punkt
'lol

olo
NU PR DET NIOG

Kommentarer
Postat av: malink

hur blev jag indragen?

2010-12-04 @ 23:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0