det är ju festivaltider

75 liter vin till Emmaboda, det är ju inte illa att förvara på sitt rum. Konversationen hos vinhandlarn när jag kommer in tredje gången den veckan:

- hej
- du igen!
- ... det är ju festivaltider
- hehe sant. ska du ha samma igen eller?
- javisst.



Så skönt att bli ihågkommen och stammis på vissa ställen. Särskilt eftersom killen i disken är jävligt liggvänlig. Det borde jag också vara eftersom han minns mig. Ska fråga nästa gång om han vill komma hem och skåla lite vin med mig när det är färdigt.

Kommentarer
Postat av: hemlig medarbetare

är inte han typ sextio år gammal? eller är det därför kanske.

2010-07-22 @ 19:30:46
URL: http://mnopqrstuvxalin.blogspot.com
Postat av: hemligaste medarbetaren

jo egentligen. men på något vis har han i sommar blivit typ 20 år och fått en märklig sexuell dragningskraft.

2010-07-22 @ 20:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0