VAR ÄR PUKKODEN!?

hej kosmos vänner. är på en festivalochviner fyra biljetter. det kryper två flugor på skärmen. måste spela guitarhero. hai nte knula med 84-an . han åt hashbular bara mjg hände med jeus arvinge. serös han ar det. prata md honom i fem timar när ala andra drack vatten och knde sig kysk. seriöst dumma killar kom och ile hnga. men ja hänger inte me dummar kilar jag hnger med marty :D:D:D:D::D:D:D:D jäääääääääääääävla puss.D::D:D:DDDD <<<z<33333<3<3<3<3<3<3<3<3träffade bef hon var så söt. min lila fetivalflickvän. konstigt tangentbord. som t9fa sämre. somtilnyktringsenheten fast   MYCKE´T VÄRRE.   träffade bästisberry vi hånglqade INNNTE fast det var en igelkott på scene ^ _^ posta nu säger marty jg vill bara köra  bil, jaggjode et dörut åt dom me öle. dom sa tryck där gasa där och jag tröck där ch gasade där ghs ajag viss e blkörare,.johnhedengren kom och hade albin hagström med sig. domvile att jag skulLE NÄMNA DOM. ingen glömd ingen försvunnen än

marty tar över:
max är ju sämst på att stava. ja är så mycket bättre. men det händer inget här. vi skA spela GH. jag ska vinna över max, hon är full. jag är nykter = win. ååååååh detta festivalliv. bef är fin. de var detmax menade. men hon är min. fin. fast min. åååååååh. jag är hungrig fast inte. trött fast inte. max har druckit 2l på en halvtmme. är nykter men vill nog vara full. men kanske sen. vet inte. emmabooodaaaa. cpfylla(?) får man ine vara nykter? jag vill inte vara med längre. nykteristförbundet ftw! ska bli sxe och lyssna på hardcore punk och mosha med massa flator och killar med flipcaps och små kukar. max pratar om det. hon är bitter, fick inte ligga ikväll. bitterfittan numero uno. kosmos hälsar: VAD ELAKT SAGT JAG SKA FÖRSVARA MIN HUSBONSE! Fast jag är bonden här. har snickarbyxor och rutig skjorta. fick en puss nyss och hitta snygga solbrillor med martin. ååååååååh festival. ska äta mig själv nu tror jag. pussssssssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0